Myšlienka dňa

/////////////////////////////////////////

Pokora nie je podriadenosť voči ľuďom,

ale voči Bohu.

Exupéry


Online

Máme online 8 hostí 



Designed by:

Voda – cesta ku zdraviu PDF Tlačiť E-mail

 

 

 

 

 




Prichádza leto a väčšie nároky na pitný režim.  Samozrejme  tento režim by sme mali dodržiavať po celý rok a nie len v horúčavách.

Prečo?  Z jednoduchého dôvodu. Aby sme mali čím viac úsmevu, radosti, harmónie v našej fyzickej schránke ( schválne som nenapísal všetky možné negatívne dopady, choroby, nakoľko je to programovanie ).

Samotná veda dokazuje, že voda je prítomná všade v našom tele. Bez vody by sme neexistovali.

 

 

Z čoho je tvorené Vaše telo:


- Celé Vaše telo je zo 70% z vody! Viac ako 2/3 Vašej hmotnosti tvorí voda!
- Vaša krv je z 82% tvorená vodou!
- Vaše pľúca, dodávajúc nevyhnutný kyslík z 90% z vody!
-  Váš mozog je zo 76% z vody!
- Dokonca Vaše tvrdé kosti z 25% z vody!

 

 

 

 


 

 

 

Bez vody by sme nemohli:


- pohnúť okom

- hovoriť

- prehltnúť

- dýchať

- tráviť

- vylučovať

- rozmýšľať

- chodiť

- rozprávať

- splodiť



Koľko vody stratíme denne?


- Asi tak 1l stratíte denne dýchaním (dýchnime na zrkadlo a vidíme, koľko pary je v našom dychu).

- Vyparovanie potu (vody) z našej kože zabezpečuje 90% našej schopnosti sa ochladzovať. Za normálnych okolností strácame 0,5l. Ako náhle pridáme len trocha rýchlejšiu chôdzu, vyparovanie sa zväčšuje. Plus  prirátajme horúčavy. Cez leto takto môžeme stratiť aj niekoľko litrov vody z tela.

- Akákoľvek náročnejšie aktivita, námaha zvyšuje veľký  úbytok vody z nášho organizmu.

- 1,8 l obličkami

- 0,3 stolicou



Prijímate dostatok tekutín?


-  Pokiaľ prijímate dostatok čistej vody, telo vylučuje čistú, priezračnú moč bez zafarbenia.
- Pri nedostatku vody, telo vylučuje žltú moč.
- Pri akútnom nedostatku vody, telo vylučuje oranžovú alebo tmavo zafarbenú moč.

Vieme, že ráno je moč sfarbená, vďaka nedostatku príjmu vody cez noc. To je bežné, aj keď mala by byť maximálne jemne žltá.
Cez deň by moč mala byť vždy číra, v opačnom prípade je náš príjem tekutín,  vody nedostatočný!


Koľko vody potrebujete prijať?

Všeobecne platí, že by ste mali vypiť minimálne 1 / 30 svojej váhy v litroch.
Ak vážite 90 kg = 3l denne; 60 kg = 2l denne

Samozrejme ak aktívne športujete, namáhate sa, treba pridať minimálne 1l a viac.

Vieme, že aj strava obsahuje dosť vysoké percento vody, približne 60 – 70 %. Odporúčam túto vodu nezarátavať k príjmu a toto percento budeme mať ako bonus.

 

Môžeme sa prepiť vodou?

- Nie, nie a ešte raz nie !!!!!!!!!!!!
- Ste zo 70% z vody! Naozaj nie je možné vypiť toľko vody, aby Vám to uškodilo!
- Jediné výnimky platia pri veľmi intenzívnych  cvičení,  robených  dlhodobo (Maraton a pod. ...), pri takejto záťaži nemôžu obličky vylučovať prebytok vody a môže dôjsť k zriedeniu krvi


Čo piť, čo započítavame do pitného režimu?

- Vyhnite sa s nealkoholickým sladeným nápojom . Vysoký obsah cukru a umelé dochutenie je škodlivé pre váš organizmus.
-  Čaj, káva, limonády obsahujú síce vodu, ale obsahuje látky, ktoré sú močopudné, takže neprispievajú do Vášho pitného režimu. Čaj je dobrý pre prepláchnutie Vášho organizmu, pre jeho vyčistenie, ale nie pre doplnenie tekutín.
-  Čaj a kávu berte ako niečo na viac k pitnému režimu, nezarátavajte  ich do príjmu tekutín. Ak pijete veľmi slabé čaje, môžete si započítať 30% do pitného režimu. Odporúčam bylinkové čaje riediť pokiaľ ich neužívate na podporu liečby.
-  Bežne sladené malinovky môžeme síce započítať do pitného režimu, dodajú telu tekutiny potrebné na prežitie, ale nie tekutinu (vodu), ktorú je možné použiť pre výstavbu a regeneráciu orgánov, vláknin, k uzdravovania organizmu.

Aj 100% džúsy odporúčam riediť s vodou a to hlavne v horúčavách.

Máte na výber!

1. Piť vodu aby ste prežili

2. Piť vodu aby ste boli zdravý

Čo na záver?

- Pite denne aspoň 2,5 l čistej vody!!!!!!!

- S prijímaním dostatočným množstvom vody v tele naše telo opäť vyčistíme, pomôžeme zregenerovať, vyzdravieť.

- Celý proces čistenia od nánosov môže trvať aj  niekoľko mesiacov ( 4 – 9 mesiacov )

- Začnite svoj ozdravovací program ihneď ráno a dajte si 3dcl vody na lačno.

- Cez deň aspoň 6 x 3 dcl vody treba dostať do tela.

- Večer minimálne hodinu pred spaním rovnako si doprajte na noc 3 dcl vody.




Voda je liek! Dokonalý liek, bez akýchkoľvek vedľajších účinkov!

Vaše telo zúfalo čaká, že dostane dostatočný prísun vody. Ako náhle mu dáte tento dostatočný prísun (viac ako 2,5 l čistej vody denne), zajasá a hneď sa pustí do vyčistenia Vášho organizmu a do regenerácie. Neľakajte sa tohto!

Často to znamená, že sa budete cítiť po obmedzenú dobu viac unavení, že sa budete viac potiť, možno Vám i občas nebude veľmi dobre, Váš moč bude žltší ... To je úplne bežné.

Vaše telo je veľmi inteligentné a okamžite využíva príležitosť k očistenie Vášho tela, aby bolo zdravšie a mohlo optimálne fungovať a uzdraviť sa!

 

 

Na zdravie!!!!!

 

 

Pre http://gaia2010.sk/ napísal Ján Bálint. Tento článok môže byť ďalej šírený, kopírovaný v neskrátenej, neupravenej podobe a len pre nekomerčné účely, pokiaľ bude pripojená celá táto poznámka aj s aktívnymi odkazmi. Ďakujem za pochopenie.

 

 



 

12.00 Normal 0 21 false false false SK X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

 

 

Voda – cesta ku zdraviu

 

Prichádza leto a väčšie nároky na pitný režim.  Samozrejme  tento režim by sme mali dodržiavať po celý rok a nie len v horúčavách.

Prečo?  Z jednoduchého dôvodu. Aby sme mali čím viac úsmevu, radosti, harmónie v našej fyzickej schránke ( schválne som nenapísal všetky možné negatívne dopady, choroby, nakoľko je to programovanie ).

 

Samotná veda dokazuje, že voda je prítomná všade v našom tele. Bez vody by sme neexistovali.

 

Z čoho je tvorené Vaše telo:
- Celé Vaše telo je zo 70% z vody! Viac ako 2/3 Vašej hmotnosti tvorí voda!
- Vaša krv je z 82% tvorená vodou!
- Vaše pľúca, dodávajúc nevyhnutný kyslík z 90% z vody!
-  Váš mozog je zo 76% z vody!
- Dokonca Vaše tvrdé kosti z 25% z vody!

 

 

Bez vody by sme nemohli:

- pohnúť okom

- hovoriť

- prehltnúť

- dýchať

- tráviť

- vylučovať

- rozmýšľať

- chodiť

- rozprávať

- splodiť



Koľko vody stratíme denne?

- Asi tak 1l stratíte denne dýchaním (dýchnime na zrkadlo a vidíme, koľko pary je v našom dychu).

- Vyparovanie potu (vody) z našej kože zabezpečuje 90% našej schopnosti sa ochladzovať. Za normálnych okolností strácame 0,5l. Ako náhle pridáme len trocha rýchlejšiu chôdzu, vyparovanie sa zväčšuje. Plus  prirátajme horúčavy. Cez leto takto môžeme stratiť aj niekoľko litrov vody z tela.

- Akákoľvek náročnejšie aktivita, námaha zvyšuje veľký  úbytok vody z nášho organizmu.

- 1,8 l obličkami

- 0,3 stolicou



Prijímate dostatok tekutín?
-  Pokiaľ prijímate dostatok čistej vody, telo vylučuje čistú, priezračnú moč bez zafarbenia.
- Pri nedostatku vody, telo vylučuje žltú moč.
- Pri akútnom nedostatku vody, telo vylučuje oranžovú alebo tmavo zafarbenú moč.

Vieme, že ráno je moč sfarbená, vďaka nedostatku príjmu vody cez noc. To je bežné, aj keď mala by byť maximálne jemne žltá.
Cez deň by moč mala byť vždy číra, v opačnom prípade je náš príjem tekutín,  vody nedostatočný!


Koľko vody potrebujete prijať?

Všeobecne platí, že by ste mali vypiť minimálne 1 / 30 svojej váhy v litroch.
Ak vážite 90 kg = 3l denne; 60 kg = 2l denne

Samozrejme ak aktívne športujete, namáhate sa, treba pridať minimálne 1l a viac.

Vieme, že aj strava obsahuje dosť vysoké percento vody, približne 60 – 70 %. Odporúčam túto vodu nezarátavať k príjmu a toto percento budeme mať ako bonus.

 

Môžeme sa prepiť vodou?

- Nie, nie a ešte raz nie !!!!!!!!!!!!
- Ste zo 70% z vody! Naozaj nie je možné vypiť toľko vody, aby Vám to uškodilo!
- Jediné výnimky platia pri veľmi intenzívnych  cvičení,  robených  dlhodobo (Maraton a pod. ...), pri takejto záťaži nemôžu obličky vylučovať prebytok vody a môže dôjsť k zriedeniu krvi


Čo piť, čo započítavame do pitného režimu?

- Vyhnite sa s nealkoholickým sladeným nápojom . Vysoký obsah cukru a umelé dochutenie je škodlivé pre váš organizmus.
-  Čaj, káva, limonády obsahujú síce vodu, ale obsahuje látky, ktoré sú močopudné, takže neprispievajú do Vášho pitného režimu. Čaj je dobrý pre prepláchnutie Vášho organizmu, pre jeho vyčistenie, ale nie pre doplnenie tekutín.
-  Čaj a kávu berte ako niečo na viac k pitnému režimu, nezarátavajte  ich do príjmu tekutín. Ak pijete veľmi slabé čaje, môžete si započítať 30% do pitného režimu. Odporúčam bylinkové čaje riediť pokiaľ ich neužívate na podporu liečby.
-  Bežne sladené malinovky môžeme síce započítať do pitného režimu, dodajú telu tekutiny potrebné na prežitie, ale nie tekutinu (vodu), ktorú je možné použiť pre výstavbu a regeneráciu orgánov, vláknin, k uzdravovania organizmu.

Aj 100% džúsy odporúčam riediť s vodou a to hlavne v horúčavách.

Máte na výber!

1. Piť vodu aby ste prežili

2. Piť vodu aby ste boli zdravý

 

Čo na záver?

- Pite denne aspoň 2,5 l čistej vody!!!!!!!

- S prijímaním dostatočným množstvom vody v tele naše telo opäť vyčistíme, pomôžeme zregenerovať, vyzdravieť.

- Celý proces čistenia od nánosov môže trvať aj  niekoľko mesiacov ( 4 – 9 mesiacov )

- Začnite svoj ozdravovací program ihneď ráno a dajte si 3dcl vody na lačno.

- Cez deň aspoň 6 x 3 dcl vody treba dostať do tela.

- Večer minimálne hodinu pred spaním rovnako si doprajte na noc 3 dcl vody.




Voda je liek! Dokonalý liek, bez akýchkoľvek vedľajších účinkov!

Vaše telo zúfalo čaká, že dostane dostatočný prísun vody. Ako náhle mu dáte tento dostatočný prísun (viac ako 2,5 l čistej vody denne), zajasá a hneď sa pustí do vyčistenia Vášho organizmu a do regenerácie. Neľakajte sa tohto!

Často to znamená, že sa budete cítiť po obmedzenú dobu viac unavení, že sa budete viac potiť, možno Vám i občas nebude veľmi dobre, Váš moč bude žltší ... To je úplne bežné.

Vaše telo je veľmi inteligentné a okamžite využíva príležitosť k očistenie Vášho tela, aby bolo zdravšie a mohlo optimálne fungovať a uzdraviť sa!

 

Na zdravie!!!!!


 

 

 

 

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies. Pre viac informácií o cookies a o možnostiach ako ich vymazať nájdete tu.

Potvrdením súhlasíte s používaním cookies na tejto web stránke.

EU Cookie Directive Module Information